ଚଷା ପୁଅଟିଏ ମୁହିଁ ଚଷା ପୁଅଟିଏ ମୁହିଁ
ସରକାରଙ୍କ ସବୁ ଦେଖି ଏପରି କାମ , ଲୋକେ କଲେ ଯେ ତାଙ୍କୁ ସଲାମ || ସରକାରଙ୍କୁ ସଭିଏଁ ଯଦି ସାହାଯ୍ୟ କରିବ , ଦେଶ ଆମ... ସରକାରଙ୍କ ସବୁ ଦେଖି ଏପରି କାମ , ଲୋକେ କଲେ ଯେ ତାଙ୍କୁ ସଲାମ || ସରକାରଙ୍କୁ ସଭିଏଁ ଯଦି ସା...
ସାହସ ଓ ଶାନ୍ତି ବିଶ୍ୱାସକୁ ବହି ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା ଉଡୁଅଛି ଏହି, ଗତି ପ୍ରଗତିର ପ୍ରତୀକ ସ୍ଵରୂପ ଚକ୍ରଟି ମଝ... ସାହସ ଓ ଶାନ୍ତି ବିଶ୍ୱାସକୁ ବହି ତ୍ରିରଙ୍ଗା ପତାକା ଉଡୁଅଛି ଏହି, ଗତି ପ୍ରଗତିର ପ୍ରତୀକ...
କୋମଳ ଏ ଶିଶୁ ମୋ ଦେଶର ଭବିଷ୍ୟତ । ସୁନାର ମୋ ମାଟିରେ, ଲାଗିଚି କା ନଜର । କୋମଳ ଏ ଶିଶୁ ମୋ ଦେଶର ଭବିଷ୍ୟତ । ସୁନାର ମୋ ମାଟିରେ, ଲାଗିଚି କା ନଜର ।
ଗରିବ ଲୋକର ମନର କାଥାକୁ ମାନକି ବାତ୍ତରେ ଶୁଣୁଛ ତୁମ ପ୍ରଚେଷ୍ଟାରେ ଚୀନ ପାକକୁ ଝଟକା... ଗରିବ ଲୋକର ମନର କାଥାକୁ ମାନକି ବାତ୍ତରେ ଶୁଣୁଛ ତୁମ ପ୍ରଚେଷ୍ଟାରେ ଚୀନ ପା...
କେତେଦିନ ଆଉ ଘରେ ବନ୍ଦୀ ରହିବ କେଜାଣି ! ମୁଁ କହିଲି ତମକୁ ଦେଶର ଚିନ୍ତା କେବେଠୁ ହେଲାଣି , ପୁଣି ଏବେ ସିରିଏ... କେତେଦିନ ଆଉ ଘରେ ବନ୍ଦୀ ରହିବ କେଜାଣି ! ମୁଁ କହିଲି ତମକୁ ଦେଶର ଚିନ୍ତା କେବେଠୁ ହେଲାଣି ...